Chuyên mục
Tuyển dụng nhân viên

Tuyển dụng nhân viên

1. Trưởng phòng Phân phối Mở rộng (Alternative Distribution Manager)

Ngày đăng: 10/10/2017
* JOB PURPOSE
The role holder is primarily responsible for management of assigned project(s) of Alternative Distribution Division to drive the project(s) and Division to achieve the sales objectives.

* ACCOUNTABILITY

1) Ensure project(s) of TMDM operated in a smoothly manner by both parties to achieve the sales target objectives monthly including:
Developing, maintaining and enhancing a close business relationship with partners Co-operating and working closely with internal teams and business partners in the following areas:
o Business plan
o Recruitment
o Training
o Coaching, monitoring and sales tracking
o Process/ procedures
o System application (if any)
o Contest/incentive scheme
o Reports
o Compensation payment
o Other perspectives required
2) Assisting and developing new projects to achieve yearly business objectives
3) Work closely with back offices and Division operational person to maximize the support to project(s) and to have a best communication between the Company and business partners
4) Do internal sales reports with fixed schedules and other assignments by Company

* JOB SPECIFICATION
Education, no. of year experience:
• Graduated from University or College
• At least 2-year-experience in Life Insurance, Banking or financial service.
• 2-year-experience working in TMDM channel Technical skills:
• Negotiation skill
• Problem solving skill
• Presentation skill
• Selling skill
• Customer service orientation
• Training, coaching and monitoring skills
• Communication skill (both writing and speaking) in English and Vietnamese
• Computer competency (Word, Excel, Power point, internet…) Personal attributes
• Passionate salesperson
• Positive attitude with good patient level
• Confident and pleasing personality
• Responsible
• Team-work
• Accuracy and timing
• Sense of urgency

* Deadline for application: 30-10-2017

Ứng tuyển

2. Nhân viên Dịch vụ Khách hàng (Customer Service Staff)

Ngày đăng: 02/10/2017
Mô tả công việc
*Công tác dịch vụ Khách hàng:
- Tiếp đón khách hàng đến giao dịch bảo hiểm theo tiêu chuẩn kỹ năng dịch vụ khách hàng được quy định tại Bộ tiêu chuẩn DVKH 5 sao;
- Thực hiện các chương trình chăm sóc khách hàng theo yêu cầu của công ty;
- Tiếp nhận và xử lý khiếu nại, thắc mắc của khách hàng theo Quy trình xử lý khiếu nại của khách hàng;
*Thực hiện các nghiệp vụ giao dịch bảo hiểm:
- Tiếp nhận và xử lý các loại hồ sơ bảo hiểm theo quy định, quy trình nghiệp vụ;
- Hỗ trợ bộ phận Thẩm định và bộ phận Giải quyết Quyền lợi bảo hiểm (liên hệ phòng khám/bệnh viện để nhận kết quả kiểm tra y tế, hồ sơ bệnh án, các giấy tờ có liên quan…); Thực hiện các nghiệp vụ hành chính và hỗ trợ đại lý;
- Quản lý và cấp phát các loại phiếu thu tiền cho Tư vấn tài chính (TVTC)/ Nhân viên thu phí; Hợp đồng đại lý, chứng chỉ, thẻ, danh thiếp cho TVTC; ấn phẩm; bộ hợp đồng bảo hiểm cho TVTC;
- Phối hợp tổ chức các lớp học và thi tốt nghiệp đối với các lớp học tổ chức định kỳ;
- Phối hợp với bộ phận Hành chính Đại lý (AA) xử lý yêu cầu chấm dứt hợp đồng đại lý từ TVTC; mở tài khoản ngân hàng cho TVTC mới; tiếp nhận yêu cầu cập nhật thông tin TVTC và hồ sơ ứng viên TVTC;
- Nhận và bàn giao thư kiểm tra y tế cho TVTC;
- Quản lý và phân phối hàng khuyến mại (văn phòng DLVN/Tổng đại lý);
*Hỗ trợ hoạt động phát triển kinh doanh:
- Liên hệ TVTC để nhắc nhở bổ sung thông tin cho hồ sơ yêu cầu bảo hiểm mới, cho hợp đồng bảo hiểm khi có yêu cầu;
- Liên hệ nhắc khách hàng nộp phí định kỳ;
- Liên hệ TVTC/NVTP nhắc thu phí định kỳ;
- Phối hợp tổ chức hội thảo khách hàng, hội thảo tuyển dụng do BD tổ chức;
- Tham gia tổ chức buổi kick-off meeting;
*Quản lý tiền mặt, két sắt và chìa khóa tại văn phòng:
- Thực hiện thu/ chi tiền mặt đối với các khoản thu của hợp đồng bảo hiểm và các khoản thu khác;
- Quản lý tiền mặt thu và nộp tiền vào ngân hàng hằng ngày;
- Quản lý chìa khóa văn phòng, chìa khóa két sắt và niêm phong két sắt;
- Lập báo cáo tồn quỹ tiền mặt và gửi báo cáo này cùng sổ quản lý két sắt cho Phụ trách DVKH Vùng và Phòng kế toán cuối mỗi ngày làm việc.
*Quản lý hoạt động hành chính văn phòng:
- Lưu trữ hồ sơ, chứng từ tại văn phòng;
- Quản lý và theo dõi bão dưỡng các loại máy móc, trang thiết bị tại văn phòng;
- Bài trí, sắp xếp vật dụng, poster trong văn phòng và vệ sinh văn phòng sạch sẽ;
- Kiểm soát và lập đề nghị thanh toán chi phí văn phòng, đề nghị bổ sung quỹ tiền mặt;
- Hỗ trợ các phòng ban thực hiện các công việc đa dạng khác (liên hệ cơ quan địa phương, phối hợp tổ chức các sự kiện của công ty, khảo sát giá cả, ký kết các hợp đồng dịch vụ…);
*Các công việc khác
• Hỗ trợ nhân viên thu phí, nhân viên bảo vệ và nhân viên hỗ trợ văn phòng (nếu có).
• Báo cáo cấp quản lý các công việc phát sinh mới; Thực hiện những công việc có liên quan khác khi có yêu cầu từ Phụ trách DVKH Vùng (CSR).

Yêu cầu công việc:
- Tốt nghiệp Đại học/Cao Đẳng các chuyên ngành;
- Ngoại hình dễ nhìn;
- Tác phong chuyên nghiệp, thân thiện;
- Giọng nói rõ ràng, không nói ngọng, nói lắp;
- Có kinh nghiệm liên quan đến dịch vụ khách hàng;
*Khả năng & Kỹ năng:
- Anh văn cơ bản;
- Sử dụng thành thạo tin học văn phòng;
- Khả năng tổ chức thực hiện công việc;
- Kỹ năng giao tiếp & dịch vụ khách hàng;
- Kỹ năng làm việc theo nhóm để đạt mục tiêu chung.
*Phẩm chất cá nhân:
- Nhiệt tình, kiên nhẫn, quan tâm đến lợi ích của khách hàng;
- Cẩn thận, chính xác, ngăn nắp, tuân thủ kỷ luật;
- Trung thực, liêm khiết, tinh thần trách nhiệm cao;
- Nhanh nhẹn, linh hoạt trong công việc;
- Có tinh thần học hỏi, có khả năng thích ứng nhanh và khả năng chịu áp lực trong công việc;
- Có tinh thần đồng đội, thái độ tích cực, hỗ trợ nhóm.
*Work place: TP. Hồ Chí Minh, Chơn Thành, Đồng Xoài, Bình Long, Tân Hiệp (Kiên Giang), Sơn Động, Yên Phong, Vĩnh Tường, Vĩnh Yên, Điện Bàn, Hướng Hóa, An Khê, Di Linh, Bảo Lâm, Vạn Ninh, Kiến Đức.
* Deadline for application: 30/10/2017

Ứng tuyển

3. Phó phòng Marketing (Marketing Assistant Manager)

Ngày đăng: 14/09/2017
JOB PURPOSE
• To plan and execute DFVN marketing strategy to support and achieve OEF’s sales targets and business expansion plan.

ACCOUNTABILITY

• Develop and execute marketing strategies to support sales efforts to reach and raise funds from investors. Coordinate seamlessly with the sales team to deliver marketing solutions that enhance the company’s fundraising success.
• Develop, manage and execute the company’s marketing, communication and branding strategy and action plan within the approved budget, including corporate sponsorship, marketing material development, media/press relations, and presentations.
• Plan and execute all web, SEO/SEM, marketing database, email, social media and display advertising campaigns
• Design, build and maintain our social media presence
• Produce marketing materials (e.g. brochures, leaflets, etc) to support sales & marketing activities. Coordinate with the sales team and Fund Managers to ensure content is updated, accurate and complies with regulations.
• Coordinate and organize investor and/or distributor road shows, seminars, exhibitions, training and other sales & marketing events to reach investors
• Develop and maintain good relationships with selected media channels in order to promote the company’s brand and products.
• Manage marketing vendors on behalf of the company. Ensure vendors deliver within the company’s expected budget, timeline and quality.
• Propose and implement new marketing ideas to continuously improve the company’s marketing effectiveness and ability to raise funds.

JOB SPECIFICATION

Education/Training:
• Bachelor Degree in Marketing or a related field. Digital Marketing Courses required
• Professional/Trade qualification: Securities Courses (Recommended) Experience & Competencies:
• At least 5 years of total work experience in a marketing role
• Proven working experience in digital marketing
• Demonstrable experience leading and managing SEO/SEM, marketing database, email, social media and/or display advertising campaigns.
• Up-to-date with the latest trends and best practices in online marketing and measurements
• Experienced in all marketing media (digital, print, events, etc)
• Good network of marketing vendors; Good understanding of quality standards and prices and ability to negotiate best prices for the company
• Demonstrable initiative, able and willing to propose and independently drive and manage projects.
• Results focused, able to work under pressure to deliver objectives
• Energetic and creative. Able and willing to propose and test different marketing ideas
• Strong written and verbal communications skills. Strong public speaking and presentation skills.
• Good interpersonal skills. Works well with others inside and outside the company, at different levels of seniority.
• Native Vietnamese. Good command of spoken and written English.
• High personal integrity – honest, straightforward, able to do what is best for the company
• Customer oriented and innovative

Deadline for application:
30 - 10 - 2017

Ứng tuyển

4. Kế toán Tổng hợp (General Accounting)

Ngày đăng: 14/09/2017
JOB PURPOSE
To establish and manage the internal control systems and the regulations on internal control including policies, regulations, professional processes and other internal rules.

ACCOUNTABILITY

Cash Management
• Bank accounts management
• Daily reconciliation of cash and bank transactions, monitor cash balances of all bank accounts.
• Control and manage Cash flow forecast to maximize the efficiency in cash management.
• Prepare bank transfer for expense related to company activities
• Regulate company’s expenditure and compliance with company guideline and regulation Supervise general accounting
• To ensure daily accounting are posted into system on time and accuracy included of cash/bank accounting transaction.
• To ensure end-of month accounting transactions are recorded adequate and on time,
• Ensure month-end closing is on time, accounting transaction are fully completed and compliance with accounting policy & government regulation,
• Maintain good relationship with the banks counterparties. Monitor to ensure all the portfolio's net asset value, fund certificates to be valued in accordance with the provisions of law and internal rules; assets and company's resources to be managed safely and effectively; customer’s assets are managed separately and independently; financial report, operational report, report on financial safety norms and other reports of the company to be made honestly, correctly, timely, fully updated in accordance with current law.
• Ad-hoc reports and assignments as and when required

JOB SPECIFICATION
• At least 2 years experienced in actual working time of account and audit at securities company, fund management company, credit institution, and insurance company;
• Bachelor’s degree or higher in relevant discipline i.e. account and audit;
• Securities certificates granted by SSC is preferable;
• Business level English language skills, strong oral and written communication skills.
• Problem solving skills are required.
• General software skills (particularly Excel) are required.

Deadline for application: 30 - 10 - 2017

Ứng tuyển

5. Phụ trách Kinh doanh và Tiếp thị (Sales & Marketing Officer)

Ngày đăng: 14/09/2017
JOB PURPOSE
• To take care of DFVN’s Open-ended Fund sales business, including direct sales and indirectly through supporting distribution partners to achieve sales targets.

ACCOUNTABILITY
• Sell DFVN’s mutual funds to retail investors
• Work with the DFVN team to identify target investors for DFVN’s funds
• Contact (via phone, email) target investors and provide information on DFVN’s mutual funds
• Advise investors on the benefits of DFVN’s mutual funds and address their concerns and questions
• Assist retail investors to complete documents and procedures required to invest into DFVN’s mutual funds
• Provide professional customer services to investors after they have invested into the funds, and ensure investors receive timely and accurate information on their investments and on the funds.
• Collect feedback from retail investors and relay feedback back to DFVN management so we can improve products and services.
• Take care and proactively support distribution partners to sell and achieve sales target
• Work with Business Development team to organize investor seminars; collect investor information and build an investor database.
• Provide suggestions and advise on how to improve sales and service to retail investors.
• Others as required by CEO and/or Department Head.

JOB SPECIFICATION

• Education/Training: Bachelor Degree in Commerce, Economics, Marketing or Finance.
• Professional/Trade qualification: Holder of Securities Brokerage License (required)
• Experience & Competencies:
• At least 3 years of total work experience in a sales & marketing position in the financial services industry
• Track record of achieving sales targets
• High energy, quick, innovative
• Passion for sales, motivated by achieving sales targets
• Results focused, able to work under pressure to deliver sales objectives
• Strong written and verbal communications skills.
• Good interpersonal skills. Works well with others inside and outside the company, at different levels of seniority.
• Native Vietnamese. English skills valued but not required.
• High personal integrity – honest, straightforward, able to do what is best for the company.

Deadline for application: 30 - 10 - 2017

Ứng tuyển

6. Phụ trách Hỗ trợ Kinh doanh (Sales Admin cum Investor Relations Officer)

Ngày đăng: 14/09/2017
JOB PURPOSE
• To take care of DFVN’s Open-ended Fund sales administration and provide professional after-sales services to investors.

ACCOUNTABILITY
• Investor Relations (IR)/Customer Services
o Respond to investor inquiries within a reasonable timeframe;
o Prepare monthly, quarterly and annual fund and investor updates;
o Manage investor retention and service programs;
o Coordinate and organize road shows, seminars, exhibitions, training and other investor events;
o Coordinate, support and do IR-related works including website development & administration, posting new announcements, handling hotline, investor care and communication, quarterly Board of Representative meetings, and Annual General Investor Meeting;
o Prepare other content as required to service investors;
o Follow-up and complete other assignments as assigned by the CEO and/or Department Head from time to time.
• Transfer Agency Services
o Validate and inputs the investors’ orders into the given templates and send to HSBC/VSD in compliance with the Operating memorandum
o Provide the updated forms/ templates to sales team of DFVN and distributors
o Provide investor holding statement and transaction note to IR team for sending to investors upon transaction completion or monthly basis

JOB SPECIFICATION
• Education/Training: Bachelor Degree Commerce, Economics or Finance.
• Professional/Trade qualification: Holder of Securities Brokerage License preferable, but not required. • Experience & Competencies:
• Minimum 3 years working in financial services industry, preferably in Client Service and/or Investor Relations.
• Strong analytical and technical skills
• Attention to detail
• Strong interpersonal and communication skills; capable of preparing and realizing presentation sessions;
• Competent at persuading, negotiating and providing effective presentation ideas.
• Native Vietnamese. Good command of spoken and written English.
• High personal integrity – honest, straightforward, able to do what is best for the company.

Deadline for application: 30 - 10 - 2017

Ứng tuyển

7. Phụ trách Điều phối Đầu tư (Investment Coordinator Officer)

Ngày đăng: 14/09/2017
JOB PURPOSE
To develop research/ fundamental analysis for securities investment as well as execute all necessary procedures for proper investment decision-making.

ACCOUNTABILITY

• To develop equity research; fundamental analysis for securities investment; To support in strengthening credit risk management to maintain the soundness of fixed-income portfolio. Strengthen compliance; To be responsible for the formulation of a detailed investment strategy which aims to meet agreed investment targets, based on thorough research and analysis of the Vietnamese and global market conditions
• To implement all necessary procedures for proper investment decision-making, i.e. portfolio management; and prepare and present reports to the Investment Committee in order to update senior management on implementation of investment plan and strategy, and market conditions; To coordinate and facilitates special projects as request by management

JOB SPECIFICATION
• Bachelor’s degree or higher in relevant discipline (e.g., financial engineering).
• Fund management certificate granted by State Securities Commission.
• CFA, CMT is preferable.
• At least 3 years working experience in a financial institution, preferably in the area of investment management.
• Business level English language skills, strong oral and written communication skills.
• Strong problem solving skills are required.
• General software skills (particularly Excel) are required.
• Highly analytical and detail-oriented.

Deadline for application: 30 - 09 - 2017

Ứng tuyển

8. Phụ trách Cao cấp Dịch vụ Khách hàng - Customer Service Senior Officer (CSR)

Ngày đăng: 14/09/2017
MÔ TẢ TÓM TẮT CÔNG VIỆC
• Đảm bảo cung cấp dịch vụ khách hàng hoàn hảo theo Bộ tiêu chuẩn dịch vụ khách hàng 5 sao và hỗ trợ đội ngũ kinh doanh thông qua việc quản lý hiệu quả đội ngũ nhân viên dịch vụ khách hàng (CS) trong Vùng phụ trách.

NHIỆM VỤ
• Huấn luyện, hướng dẫn và hỗ trợ trực tiếp cho đội ngũ nhân viên CS hoàn thành tốt trách nhiệm được phân công của bộ phận DVKH tại văn phòng kinh doanh;
• Giám sát sự tuân thủ của nhân viên CS trong việc thực hiện các nghiệp vụ giao dịch bảo hiểm (tiếp nhận các loại hồ sơ, quản lý tiền mặt và két sắt, quản lý cấp phát phiếu thu, các khoản thu, khoản chi,…tại văn phòng) theo đúng quy trình và quy định đã ban hành;
• Duy trì môi trường làm việc chuyên nghiệp thông qua việc kiểm tra văn phòng định kỳ nhằm đôn đốc, nhắc nhở nhân viên CS tuân thủ quy định, quy trình nghiệp vụ, chính sách của Công ty (Nội quy lao động, Nội quy văn phòng, Quy định về đồng phục…);
• Kịp thời báo cáo cho CST các vấn đề vi phạm quy định (nếu có), theo dõi và thực hiện việc xử lý các vấn đề vi phạm theo chỉ đạo từ CST, đồng thời thực hiện các biện pháp phòng ngừa và ngăn chặn sự việc tái diễn;
• Phối hợp với các phòng ban/bộ phận để giải quyết các khiếu nại có liên quan đến DVKH;
• Thực hiện kế hoạch nhân sự: điều phối nhân sự hỗ trợ kịp thời và hiệu quả cho các hoạt động kinh doanh, tuyển dụng nhân viên CS mới cho các văn phòng thuộc địa bàn phụ trách, đánh giá hiệu quả làm việc của nhân viên;
• Phối hợp chặt chẽ với Phụ trách phát triển kinh doanh trong Vùng để xây dựng và duy trì môi trường làm việc chuyên nghiệp, cởi mở, mang tính xây dựng và hiệu quả tại các văn phòng.
• Thực hiện các dự án/nghiệp vụ khác được phân công bởi Công ty/Cấp quản lý tại từng thời điểm.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC:
• Trình độ học vấn:
o Tốt nghiệp Đại học trở lên các chuyên ngành Bảo hiểm, Kinh tế, Tài chính, Ngân hàng...
• Tác phong:
o Chuyên nghiệp, lịch sự.
• Kinh nghiệm:
o Có ít nhất 04 năm kinh nghiệm về dịch vụ khách hàng (DVKH) trong ngành BHNT hoặc ngành tương đương (tài chính, ngân hàng, chứng khoán, đầu tư….);
o Có ít nhất 02 năm kinh nghiệm làm công tác quản lý DVKH trong ngành BHNT, hoặc các lĩnh vực tương đương (tài chính, ngân hàng, chứng khoán, đầu tư…).
• Kiến thức:
o Nắm vững kiến thức về bảo hiểm nhân thọ hoặc tài chính.
• Kỹ năng, khả năng: o Kỹ năng Anh văn (đọc viết) tốt;
o Sử dụng thành thạo tin học văn phòng (Word, Excel, Power point);
o Khả năng làm việc độc lập;
o Kỹ năng lập kế hoạch, tổ chức công việc và quản lý thời gian;
o Kỹ năng giám sát, kiểm tra và huấn luyện nhân viên;
o Kỹ năng phân tích, xử lý tình huống và giải quyết vấn đề;
o Kỹ năng thuyết phục và tạo ảnh hưởng tích cực.
• Phẩm chất cá nhân:
o Cẩn thận, chặt chẽ và chính xác;
o Trung thực, liêm khiết, tinh thần trách nhiệm cao;
o Chủ động, có sáng kiến để nâng cao hiệu quả công việc;
o Có tinh thần đồng đội, thái độ tích cực, hỗ trợ nhóm.

Deadline for application: 30 - 09 - 2017

Ứng tuyển

9. Phụ trách Hỗ trợ Kinh doanh (Sales Admin & Investment Relations)

Ngày đăng: 14/09/2017
JOB PURPOSE
To take care of DFVN’s Open-ended Fund sales administration and provide professional after-sales services to investors.

ACCOUNTABILITY
Investor Relations (IR)/Customer Services
1. Respond to investor inquiries within a reasonable timeframe;
2. Prepare monthly, quarterly and annual fund and investor updates;
3. Manage investor retention and service programs;
4. Coordinate and organize road shows, seminars, exhibitions, training and other investor events;
5. Coordinate, support and do IR-related works including website development & administration, posting new announcements, handling hotline, investor care and communication, quarterly Board of Representative meetings, and Annual General Investor Meeting;
6. Prepare other content as required to service investors;
7. Follow-up and complete other assignments as assigned by the CEO and/or Department Head from time to time.
Transfer Agency Services
1. Validate and inputs the investors’ orders into the given templates and send to HSBC/VSD in compliance with the Operating memorandum
2. Provide the updated forms/ templates to sales team of DFVN and distributors
3. Provide investor holding statement and transaction note to IR team for sending to investors upon transaction completion or monthly basis

SPECIFICATION
 Education/Training: Bachelor Degree Commerce, Economics or Finance. Professional/Trade qualification: Holder of Securities Brokerage License preferable, but not required. Experience & Competencies:
• Minimum 3 years working in financial services industry, preferably in Client Service and/or Investor Relations.
• Strong analytical and technical skills
• Attention to detail
• Strong interpersonal and communication skills; capable of preparing and realizing presentation sessions;
• Competent at persuading, negotiating and providing effective presentation ideas. • Native Vietnamese. Good command of spoken and written English.
• High personal integrity – honest, straightforward, able to do what is best for the company.

Deadline for application: 30 -10 - 2017

Ứng tuyển

10. Phụ trách Cao cấp Phân phối Mở rộng 1 (Alternative Distribution 1 Senior Officer)

Ngày đăng: 14/09/2017
POSITION PURPOSE
The main purpose of this role is to ensure that the Company’s growth targets and sales targets are achieved in their assigned region.

PRINCIPAL ACCOUNTABILY

Manage Sales Team to achieve the Key Performance Indicators (KPIs)
a. Recruitment:
• Recruit appropriately qualified SMs/ILs/IO/IS in accordance with the development plan for the region;
• Manage the SMs/ILs directly and IO/IS indirectly in effective recruitment and development of the sales team. b. Sales productivity:
• Make up business plans with the suitable targets in each point of time for the region and manage the Sales team to strive for and achieve/exceed sales target; Be responsible for developing SMs/ILs and IO/IS to ensure they can achieve their targets.
• Coach/train and support the sales team frequently;
• One-one meeting and supervise all activities. Work closely with Partner of the region
• Often visit branches/Transaction offices to build good relationship with all levels of bank;
• Often provide/conduct trainings for bank staff/bank management.

QUALIFICATION
• University graduated;
• Strong ability to work unaccompanied, with a desire to achieve results;
• A positive mental attitude;
• Demonstrable sales ability and good presentation skills;
• Confidence in approaching people where no initial relationship exists;
• Strong written and oral English skills;
• An willingness to accept responsibility and drive decisive sales focused activity;
• Demonstrable ability in leadership and management of managers;
• At least working as BDM level in life insurance industry or have experience to management.

 Deadline for application: 30 - 10 - 2017

Ứng tuyển
[1]2  

Trong trường hợp bạn quan tâm đến cơ hội nghề nghiệp tại Dai-ichi nhưng hiện tại chưa có vị trí phù hợp, bạn có thể gửi đến chúng tôi CV cùng với đơn dự tuyển theo mẫu đính kèm. Chúng tôi sẽ liên hệ với bạn ngay khi có vị trí phù hợp.

Bộ hồ sơ gồm:

Tải về mẫu dự tuyển  Gửi CV